Saturday, January 22, 2011

lelaki..

assalamualaikum..
dear diary..

again.. aku buat entry eeuuww eeuuuww.. haha.. tak de topik lain.. maaf.. okay malam nie aku nak crite pasal P.. walaupon aku sakit tekak tapi tetap ku gagahkan jugak.. jap, ape kaitan update blog dgn tekak.. okay.. P nie ade byk maksud selain daripada nama dia pun bermula dari huruf P dia pun ade pangkat sementara bermula dengan P.. tapi bukan presiden yew!!

okay.. P kami jugak gelarkan dia P for Playboy.. ha! amik kau banyak makna di sebalik P.. tapi nak kate positif tak jugak.. haha.. haish.. sesi mengumpat bermula.. maaf.. tapi ini hakikat.. malam tadi time kiteorang balik dari library.. kiteorang nampak si P nie tengah dating dengan seorang perempuan... padahal dia banyak kali antar sms rindu2 kat member aku.. malam nie dia ajak member aku plak makan..

haish.. dah memang buaya betul.. buaya yang boleh berjalan dengan dua kaki.. haha..  poyo betul! tapi ini hakikat.. maaf... bulu roma aku dah meremang disebabkan ape yang berlaku pagi tadi... what the hell... mengapakah aku selalu jadi mangsa? eeuuuww..

he's sucks!!


hey, what do you think you are? my classmate? tapi ade ke classmate yang macam tu? my boyfriend? hell, NO.. never.. sejak bile pulak? ee.. kalau nak diikutkan hati ade je yang nak kene dengan aku.. ape kau ingat aku lembik? aku pun belajar taekwando.. walaupon selalu ponteng.. muahaha.. giler punye orang.. bdak K nie memang.. btw, entry lepas pun aku crite psl budak K jugak.. maaf.. nama amat dirahsiakan.. mati aku klu diorang tahu.. ngeh3..

p/s: sorry.. u can only touch me if we are married.. :p
(bajet howt plak)

No comments: