Thursday, January 20, 2011

kantoi!

assalamualaikum..
 dear diary,

sumpah! nie betul-betul versi kantoi punye.. bukan main-main.. semuanya bermula pada hari rabu pagi.. semalam lah.. haila.. time subjek statistic, punye la ngantuk.. dah ar pagi-pagi.. buat pulak kat dalam makmal komputer, sejuk pulak tu! hish.. menguji keimanan.. lecturer kiteorang suruh kiteorang cari maklumat/data berkenaan apa yang kiteorang nak kaji untuk projek nanti.. bila dah bosan+ngantuk+sejuk... hehe.. aku pun panjang akal.. buat dajal.. muahaha.. main game kad.. haha.. solitaire and spider solitaire je kot..
 first-first tu selamat je.. safe.. second, pun safe.. third, kantoi!! tak perasan weyh!! tu ar orang buat jahat kan? ngee.. yang tak boleh bla tu.. aku boleh tekan butang [-] untuk tutup data yang aku dah cari.. bukan untuk tutup menatang yang aku main tu.. hancus!

time tu tiba-tiba je telinga menangkap satu ayat yang amat pedas, "kamu semua dah baca peraturan di makmal kan?" hish.. terguris hati dan perasaan.. ceh.. hiperbola tu.. cume rasa guilty tu masih ade lagi la.. then, lecturer tu keluar dulu dari kiteorang.. tak sempat nak salam.. fuh~~ segan deyh.. haha.. mengong..
saya bangun lambat hari nie.. amat lambat.. + tak de kredit :)
p/s: missing puncak alam.. :(

1 comment:

Unknown said...

ha! kantoi la main game plak? tp ok la jgk klu sy siap main game counter strike lagi... hehehe