Saturday, January 22, 2011

saya TAKKAN benarkan!!

assalamualaikum..
 dear diary..

err.. mungkin mende nie tak sepatutnye diceritakan tapi nak cerita jugak! well, degil la katekan.. haha.. mende nie betul2 buat aku pusing..

lately aku tukar nombor dengan seorang kenalan.. lelaki.. baru dua hari kot.. then, kiteorang sibuk sms.. ngee~ habis kredit aku dowh! tapi member punya pasal kan.. layan je la.. ehem2.. eh, he seems to be interested to me.. what the fish! okay, he keep playing heart with me.. that's all..  tapi sumpah.. kadang-kadang.. jantung nie tiba-tiba rasa macam tersentak! fuh.. giler.. but i didn't take it seriously.. mungkin diorang bertaruh or something like that.. but why he choose me? grrr!! usik-usik.. err.. ape kejadah tu.. aku diam bukan bermakna aku suka okay? maaf.. kadang-kadang geli pun ade..

okay.. he's playboy.. ahaha.. memandai je.. tapi mungkin la.. sakit hati la bila pikir-pikir balik.. eeeuuuuwwwww.... i don't get it with this love thing.. what is that? tak sampai sebulan pon kenal, tak sampai dua hari pon sms dan cuit sana cuit sini.. ape kejadah? ee.. buat aku rasa macam nak nangis je.. please let me out from the hellhole!!

aku mengaku memang tengah tunggu someone.. and betul ke cinta tu datang tanpa kita sedar.. sumpah aku tak faham! tapi yang paling penting, untuk lelaki tu, aku cume nak cakap aku takkan benarkan kau rampas hati aku.. :p

(maaf entry poyo)

No comments: